Over ons

“Een keer kennismaken en bespreken wat wij wellicht voor u kunnen betekenen? Bel of mail ons!”

Wij helpen klant- en servicegerichte organisaties inzicht te krijgen door relevante data slim te koppelen.

We werken dagelijks op het snijvlak van data science, customer experience en employee experience. Aan de hand van gefundeerde modellen en het combineren van verschillende gegevensbronnen bieden wij inzicht en oplossingen voor verbetering. Door (big)data analyses over het gedrag van medewerkers, klantbeleving en resultaten aan elkaar te koppelen bieden wij inzicht in praktische mogelijkheden om klanttevredenheid en bedrijfsresultaat te verbeteren.

Jeff Mulder

Founder van insinto


Cum Laude afgestudeerd als bedrijfsonderzoeker en bedrijfskundige aan de Vrije Universiteit.

Cum Laude Post-Academic Degree in (Big) Data Science & Business Analytics aan de Erasmus Universiteit.

Ondernemer met 7 jaar ervaring op het snijvlak van data analyse, Evidence Based Customer Experience en Employee Behavior.

Werkt met klanten in uiteenlopende industrieën waaronder banking, retail, hospitality, airlines, private equity, insurance, telecom and entertainment.

Werkt direct met board level (CEO, CFO, COO, CMO) van 10+ nationale en internationale organizations en heeft projecten geleid met senior executives in 6 verschillende landen.

Brian Lamme

Partner bij insinto


“People person” – gedreven door menselijk gedrag en het succes en de groei van individuen en organisaties.

Bsc. Economics | Msc. International Business Adminstration – Information & Knowledge Management | Msc. Business Research ~ Vrije Universiteit Amsterdam.

Specialist met 7 jaar ervaring op het gebied van customer experience, employee experience, business strategie, data modeling en data analyse.

Internationale ervaring als consultant, project lead en data specialist bij vooral grote bedrijven als IBM, ABN AMRO, Shell & Philip Morris International.

Partners

Dochter ondermingen

Wat onze klanten zeggen

Insinto heeft ons enorm goed geholpen in het bouwen van een uniek en zeer toepasbaar model om de gehele Customer Journey van onze klant te analyseren.

Arjen van Hijum, Store Support BV