Employee experience

Employee experience

Prestatie indicatoren zoals omzet-(ontwikkeling), conversie, verzuim, verloop en klanttevredenheid zijn goed meetbaar. In de praktijk worden deze indicatoren vaak gebruikt als stuurinformatie. Dit zijn echter zogenaamde lagging indicatoren die niet direct te beïnvloeden zijn. Wij kunnen ze aantoonbaar relateren aan gedrag en de houding van medewerkers en u zo de kans bieden uw dienstverlening en bedrijfsresultaat gericht te verbeteren.

Wat wij daarin kunnen betekenen? Lees meer

Customer experience

Customer experience

Veel bedrijven sturen op ‘NPS’ of ‘Customer Experience’ en dat is een goed begin. Maar eigenlijk wil je toch weten wat je Customer Experience drijft? Zorgt een betere experience bij de klant ook voor een hogere conversie? En wat zijn de belangrijkste touchpoints voor de klant? Waar wordt zijn experience het meest beïnvloed? Wij geloven in het kwantificeren van gedrag. Begrijp de drivers van customer experience en kwantificeer hoeveel een 1% verhoging in Customer Experience effect heeft op de omzet van uw bedrijf. Ons team kwantificeert uw customer journey aan de hand van geavanceerde statistische methodes en geeft u de ‘knoppen’ om uw Customer Experience onderbouwd te verbeteren.

Hoe wij u helpen uw klant (nog) beter te bedienen? Lees meer

Consultancy

Consultancy

Door onze ervaring met vele, verschillende projecten bij prominente bedrijven hebben wij een duidelijke visie ontwikkeld. Op basis van onze projecten en eerdere resultaten weten wij redelijk goed wat wel en niet werkt. Wij kunnen u helpen om uw medewerker en / of klantonderzoek structureel te verbeteren. insinto gelooft in het blootleggen van verbanden; wat beinvloedt uw Customer Experience nou het meest? Dat is waar wij u mee kunnen helpen, strategisch en hands-on.

Vragen over consultancy? Lees meer

Dashboarding

Dashboarding

“Making something simple is very difficult” - Jack Dorsey, CEO of Twitter
Dat is waarom wij de dashboarding voor onze rekening kunnen nemen. Voor meerdere klanten hebben wij reeds een dashboard gemaakt om de behaalde resultaten zo goed mogelijk weer te geven. Zo heeft de hele organisatie meteen toegang en kunnen er direct mee aan de slag. Wij helpen u graag met het opzetten of monitoren van dashboarding in uw organisatie.

Continue monitoring van de resultaten in uw eigen dashboard? Lees meer

 

Tools en expertise

  • Data Science
    • Structural Equation Modeling
    • Predictive Modeling / Machine Learning
      • Neural Networks
      • Random Forrest
      • Generalized Boosting Machine
      • Support Vector Machine
    • Clustering
    • Factor Analyse
    • Tekst Mining
      • Sentiment Analyse
    • Data visualization and dashboarding
      • PowerBI
      • Tableau
    • (Statistical) Programming
      • R
      • Swift
  • Legal / GDPR
    • insinto GDPR compliant
    • Privacy Statement
    • Data Processing Agreement (DPA)
    • Privacy Impact Assessment (PIA)

 

  • Onze tool
    • Wetenschappelijk gevalideerde vragen
    • GDPR proof
    • Uitstuur vragenlijsten op elk gewenst moment
    • Frequentie uitzenden naar wens
    • Sluiten van vragenlijsten

 

Meer weten over ons tools en expertise?
Bel 023-8447086 of mail info@insinto.nl ons : )